Vláda hned první den nouzového stavu schválila první část kanálu Dunaj-Odra-Labe
Vláda hned první den nouzového stavu schválila první část kanálu Dunaj – Odra - Labe, a to přes řadu konkrétních vážných argumentů proti záměru a množství jeho rizik. Ekonomický přínos prvního kousku za 15 miliard z Polska do Svinova nebyl prokázán. Již tak „cinklá“ vládní studie proveditelnosti záměru počítá pro alespoň „jakýsi přínos“ nutnost vybudování celé trasy D–O–L! Takže opět známý postup „salámové metody“! Potřebujeme dobudovat dálnice, opravit silniční síť, která je v mnoha úsecích u nás v katastrofálním stavu a rychlejší výstavbu efektivnějších železničních koridorů. Vláda podlehla lobbistům velkých cementářských a stavebních firem. A taky zájmům některých politiků vybudovat si pomník, ať to z veřejných peněz stojí, co stojí.